Akty notarialne wyodrębniania lokali są podpisywane w Kancelarii Notarialnej Krzysztofa Nurkowskiego.
Możliwe jest wybranie innej kancelarii – wówczas dostarczenie wszelkich niezbędnych dokumentów ciąży na lokatorze. Terminy są ustalane indywidualnie, jednak najczęściej raz w miesiącu dla kilku osób równocześnie.
W tej sprawie należy przede wszystkim skontaktować się biurem Spółdzielni telefonicznie (22 843 29 22) lub drogą elektroniczną: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Po uzgodnieniu terminu, we wszystkich sprawach związanych z podpisywaniem aktu wyodrębnienia, można kontaktować się bezpośrednio z kancelarią. U natariusza należy mieć ze sobą dowody osobiste i oryginały uzgodnionych dokumentów oraz pamiętać swój numer NIP.
ADRES:
Kancelaria Notarialna - Krzysztof Nurkowski
ul. Postępu 18B (budynek "Orion", parter)
02-676 Warszawa
tel. 022 - 874 55 67
fax. 022 - 874 55 68
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
DOKUMENTY NIEZBĘDNE:
1. wypis z kartoteki lokali (UD Praga-Płd lub UD Mokotów)
2. podstawa nabycia (akt notarialny lub przydział)
3. księga wieczysta lokalu (jeśli ma)
4. dane osób stawających z dowodów osobistych, numer NIP, stan cywilny (dowody osobiste w dniu podpisania)
5. wniosek o wyodrębnienie (podpisany przez osoby uprawnione).
Kopie dokumentów (po uzgodnieniu) można wysłać notariuszowi faxem lub mailem, a oryginały przynieść w dniu podpisania umowy.
Koszty u notariusza wynoszą ok. 1300 zł i obejmują również wypisy i wnioski o założenie księgi wieczystej.